ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ: Διεξάγονται κανονικά τα ματς, χωρίς μεταγραφές οι μη αδειοδοτημένες ΠΑΕ
Παρά την απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου διεξάγονται κανονικά τα ματς του Κυπέλλου Ελλάδος
Παρά την απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου θα διεξαχθούν κανονικά τα ματς της Δ’ φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας που είναι προγραμματισμένα για την Τετάρτη (6/10, 16:00). Όμως το Αιγάλεω, ο Αλμωπός Αριδαίας, ο Ηρακλής και ο Πανσερραϊκός θα αγωνιστούν χωρίς τους νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές τους.
Ήδη έγινε ανάκληση των δελτίων και οι ομάδες θα αγωνιστούν μόνο με τους παίκτες που έχουν δικαίωμα συμμετοχής, δηλαδή παίκτες κάτω των 25 ετών.
Το πρόγραμμα της 4ης φάσης (6/10)
16:00 Παναχαϊκή – Αιγάλεω
16:00 Διαγόρας Ρόδου – ΑΕΛ
16:00 Αναγέννηση Καρδίτσας – Αλμωπός Αριδαίας
16:00 Προοδευτική – Ξάνθη
16:00 Νίκη Βόλου – Εργοτέλης
16:00 ΑΟ Υπάτου – Τρίκαλα
16:00 Πανσερραϊκός – Τρίγλια
16:00 Κοζάνη ΦΣ – Άγιος Νικόλαος
16:00 Λεβαδειακός – Καλαμάτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
