Ολυμπιακός: Απομένουν λιγότερα από 200 εισιτήρια για Τρίπολη
Ερυθρόλευκο αναμένεται το «Κολοκοτρώνης» για το παιχνίδι του Αστέρα με τον Ολυμπιακό…
Τι κι αν το παιχνίδι γίνεται Τετάρτη, ο κόσμος του Ολυμπιακού δε θα απουσιάσει από την Τρίπολη! Η ζήτηση για τα «ερυθρόλευκα» εισιτήρια του αγώνα με τον Αστέρα για το πρωτάθλημα είναι μεγάλη και απομένουν λιγότερα από 200.
Συνολικά, παρόντες θα είναι πάνω από 3.500 οπαδοί των πρωταθλητών.
Η ανακοίνωση:
Για την 17η αγωνιστική της Stoiximan Super League απέναντι στον Asteras Aktor, που θα γίνει την Τετάρτη (4/2, 18:30) στο Θ. Κολοκοτρώνης , η ΠΑΕ Ολυμπιακός ενημερώνει:
Εισιτήρια για τους φιλάθλους της ομάδας μας διατίθενται μέσω Internet.
Για την αγορά πατήστε εδώ.
Η τιμή είναι 25€.
Οι παραλήπτες των κωδικών οφείλουν να τους ενεργοποιήσουν μέσω της εφαρμογής gov wallet στο κινητό τους τηλέφωνο για να εισέλθουν στο γήπεδο.
Αναλυτικές πληροφορίες βρίσκονται διαθέσιμες στο https://tickets.gov.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
