Μπιανκόν: «Κάναμε καλή εμφάνιση αλλά δεν ήταν αρκετό - Να είμαστε θετικοί»
Οι δηλώσεις του Ζουλιάν Μπιανκόν μετά την ήττα του Ολυμπιακού από τον Παναθηναϊκό.
Ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα από τον Παναθηναϊκό στο Φάληρο, αφού δεν κατάφερε να βρει απάντηση στο γκολ του Ταμπόρδα στο 7′.
Ο Ζουλιάν Μπιανκόν δήλωσε:
«Κάναμε καλή εμφάνιση, αλλά δεν ήταν αρκετό για να πάρουμε κάτι καλύτερο. Ο Παναθηναϊκός σκόραρε νωρίς και αμύνθηκε πολύ καλά. Ηταν δύσκολο να επανέλθουμε. Χάσαμε, αλλά πρέπει να επιστρέψουμε στη δουλειά και να συνεχίσουμε να παραμείνουμε θετικοί γιατί το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
