Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ: Το πανέμορφο κορεό για τα 40 χρόνια αδελφοποίησης με τον Ερυθρό Αστέρα
Φανταστικό κορεό στο Καραϊσκάκη για τη σχέση του Ολυμπιακού με τον Ερυθρό Αστέρα…
«Στολισμένο» το Καραϊσκάκη για τον αγώνα του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ στο πλαίσιο των πλέι οφ της Σούπερ Λιγκ!
Η Θύρα 7 ανέβασε ένα εντυπωσιακό κορεό για την αδελφοποίηση με τον Ερυθρό Αστέρα, το οποίο γράφει κάτω «40 χρόνια το δεύτερό μας σπίτι».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
