Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ

Ο Τόμας Κεντζιόρα ανέφερε σε δηλώσεις του τους λόγους όπου αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ.

Γνωστή είχε γίνει εδώ και λίγες ημέρες η αποχώρηση του Τόμας Κεντζιόρα από τον ΠΑΟΚ. Έπειτα από 2,5 χρόνια συνεργασίας ο 32χρονος αποτελεί παρελθόν από τον «Δικέφαλο του βορρά» και θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ντιναμό Κιέβου.

Ο Πολωνός αμυντικός σε δηλώσεις του, αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από την ομάδα της Θεσσαλονίκης, λέγοντας παράλληλα πως δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος».

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News