Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
Ο Τόμας Κεντζιόρα ανέφερε σε δηλώσεις του τους λόγους όπου αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ.
Γνωστή είχε γίνει εδώ και λίγες ημέρες η αποχώρηση του Τόμας Κεντζιόρα από τον ΠΑΟΚ. Έπειτα από 2,5 χρόνια συνεργασίας ο 32χρονος αποτελεί παρελθόν από τον «Δικέφαλο του βορρά» και θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ντιναμό Κιέβου.
Ο Πολωνός αμυντικός σε δηλώσεις του, αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από την ομάδα της Θεσσαλονίκης, λέγοντας παράλληλα πως δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
