Αρης: «Καθάρισε» με τα ban κι ανακοινώνει μεταγραφές

Οι Θεσσαλονικείς μπορούν να προχωρήσουν και επίσημα σε μεταγραφικές κινήσεις

Συγκεκριμένα, ο Άρης πλήρωσε και τακτοποίησε τα μπαν (όπως προανήγγειλε η Sportday) και τη Δευτέρα θα αφαιρεθούν από τη FIFA, ώστε στη συνέχεια να ανακοινώσει και μεταγραφές.

Στην επίσημη ιστοσελίδα της FIFA αναμένεται να απομακρυνθούν τη Δευτέρα.

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News