Ηρακλής: Ψάχνει το «μπαμ» με Ντε Σίλιο
Προσπαθεί για το «μπαμ» με τον Ματία Ντε Σίλιο ο Ηρακλής.
Έπειτα από σχεδόν μια δεκαετία απουσίας, ο Ηρακλής επέστρεψε στη Super League 1, με στόχο να μείνει για πολλά χρόνια… όπως αρμόζει στην ιστορία του. Έτσι, οι Θεσσαλονικείς με τον Βάλτερ Ματσάρι στον πάγκο τους πλέον, παλεύουν για το «μπαμ» από την πατρίδα του προπονητή τους. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Νίκολο Σίρα, ο Ηρακλής έχει ρίξει τα δίχτυα του στην ιταλική αγορά και φαίνεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με τον Ματία Ντε Σίλιο.
Ο Ιταλός δεξιός μπακ έμεινε ελεύθερος από τη Γιουβέντους και ο «ημίθεος» προσπαθεί να τον κάνει κάτοικο Θεσσαλονίκης.
Ο έμπειρος 34χρονος αμυντικός, έχει φορέσει στο παρελθόν και τη φανέλα της Μίλαν, ενώ έχει συμμετοχές και με την εθνική Ιταλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
