Ηρακλής: Ψάχνει το «μπαμ» με Ντε Σίλιο

Προσπαθεί για το «μπαμ» με τον Ματία Ντε Σίλιο ο Ηρακλής.

Έπειτα από σχεδόν μια δεκαετία απουσίας, ο Ηρακλής επέστρεψε στη Super League 1, με στόχο να μείνει για πολλά χρόνια… όπως αρμόζει στην ιστορία του. Έτσι, οι Θεσσαλονικείς με τον Βάλτερ Ματσάρι στον πάγκο τους πλέον, παλεύουν για το «μπαμ» από την πατρίδα του προπονητή τους. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Νίκολο Σίρα, ο Ηρακλής έχει ρίξει τα δίχτυα του στην ιταλική αγορά και φαίνεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με τον Ματία Ντε Σίλιο.

Ο Ιταλός δεξιός μπακ έμεινε ελεύθερος από τη Γιουβέντους και ο «ημίθεος» προσπαθεί να τον κάνει κάτοικο Θεσσαλονίκης.

Ο έμπειρος 34χρονος αμυντικός, έχει φορέσει στο παρελθόν και τη φανέλα της Μίλαν, ενώ έχει συμμετοχές και με την εθνική Ιταλίας.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News