ΠΟΛ ΠΟΓΚΜΠΑ: Σχεδίασε νέα σειρά vegan... παπουτσιών
Ο βιγκανισμός στις μέρες μας είναι σε τεράστια άνοδο στο ποδόσφαιρο, με τον Πολ Πογκμπά να έχει σχεδιάσει ένα νέο παπούτσι από ανακυκλώσιμα υλικά…
Ένα νέο παπούτσι κυκλοφόρησε στην αγορά, το οποίο φέρει την υπογραφεί του Πολ Πογκμπά, με την ιδιαιτερότητα πως είναι φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά.
Σήμερα, 22 Οκτωβρίου, ο Γάλλος παίκτης έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου Adidas Predator Freak, τονίζοντας πως για να δημιουργηθεία το παπούτσι συνεργάστηκε με την Στέλα ΜακΚάρτεϊ. Υπογράμμισε δε, πως για να γίνει αυτό, ο ίδιος είχε έρθει σε συνεννόηση με την σχεδιάστρια μόδας από το πρώτο lockdown για κορωνοϊό το περασμένο Μάιο.
Οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή για το νέο παπούτσι της Adidas:
«Eν μέσω lockdown, μου έλειπε να παίζω ποδόσφαιρο, οπότε ήταν σκέφτηκα να κάνω κάτι ιδιαίτερο που μπορεί να συνδυάσει την αγάπη μου για το παιχνίδι και το το πάθος μου για το στυλ.
Είμαι ποδοσφαιριστής πρώτα, αλλά έχω τεράστιο ενδιαφέρον για τη μόδα και το σχέδιο. Πάντα ήθελα να το εξερευνήσω περαιτέρω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
