ΠΑΟΚ: Νέα σύσκεψη με Ιβάν Σαββίδη για τη νέα Τούμπα
Οι ασπρόμαυροι συνεχίζουν τις εβδομαδιαίες εσωτερικές συζητήσεις
Μια ακόμα σύσκεψη με την ομάδα εργασίας της Νέας Τούμπας, η οποία και έχει καθιερωθεί στις αρχές κάθε εβδομάδας, είχε ο Πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης. Σε αυτή, αναλύθηκαν διεξοδικά οι απαραίτητες αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο Προεδρικό Διάταγμα, το σχέδιο του οποίου δεν κρίνεται ικανοποιητικό για τις προοπτικές της Νέας Τούμπας. Αποφασίστηκε να γίνουν άμεσα οι νομικές ενέργειες για να ενσωματωθούν οι απαραίτητες τροποποιήσεις και διορθώσεις.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Μάκης Γκαγκάτσης, ανέλυσε επίσης όλες τις ενέργειες που γίνονται για την αναβάθμιση του γηπέδου του Μακεδονικού που θα φιλοξενήσει τον ΠΑΟΚ Β μετά το αδιέξοδο του Καυτανζογλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
