ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 0-1: Στο Περιστέρι έζησε...deja vu (vid)
Ο Παναθηναϊκός πέρασε νικηφόρα από το Δημοτικό Στάδιο του Περιστερίου, κόντρα στον Ατρόμητο, σε μία έδρα όπου οχτώ μήνες πριν έπαιρνε την τελευταία του εκτός έδρας νίκη μέχρι σήμερα…
Με χαμόγελα πρόκρισης και το πρώτο διπλό στην φετινή χρονιά έφυγε ο Παναθηναϊκός από το Περιστέρι, κόντρα στον Ατρόμητο για τη 5η φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Σε αυτή την έδρα το «τριφύλλι» έπαιρνε την τελευταία του εκτός έδρας νίκη την περυσινή χρονιά, για την κανονική περίοδο της Super League, κερδίζοντας με 3-2 χάρη σε γκολ των Βέλεθ, Καρλίτος και Σανκαρέ.
Σημειώνεται πως η σημερινή νίκη, πέρα από το ότι δίνει την πρόκριση στη φάση των «16» του Κυπέλλου, είναι η πρώτη εκτός έδρας νίκη του Παναθηναϊκού, σε επίσημα εκτός έδρας παιχνίδια, μετά από οχτώ(!) μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
