ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΡΗ: «Ντου Μελισσανίδη με μπράβους στα αποδυτήρια»
Οι άνθρωποι της ΠΑΕ Άρης καταγγέλλουν πως στο ημίχρονο κατέβηκε στα αποδυτήρια ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ και προπηλάκισε τον Δημήτρη Νιαρχάκο
Καταγγελία σε βάρος του Δημήτρη Μελισσανίδη για ντου στα αποδυτήρια από την ΠΑΕ Άρης! Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας της Θεσσαλονίκης, “ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ κατέβηκε στα αποδυτήρια μαζί με μπράβους και προπηλάκισε τον Δημήτρη Νιαρχάκο, τον οποίο απείλησε και έβρισε”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
