ΟΡΓΗ ΑΡΗ: «Ξεφτιλισμένοι, δεν έχετε ιερό και όσιο»
Ο Άρης ξεσπά για τη φάση του πέναλτι και δεύτερη κίτρινη κάρτα στον Ρότα
Με ποστάρισμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ΠΑΕ Άρης ξεσπά σε βάρος της διαιτησίας του Διαμαντόπουλου και του VAR.
«Ξεφτιλισμένοι δεν έχετε ούτε ιερο ούτε όσιο. Κλατενμπεργκ, κατάλαβε τώρα όλη η Ελλάδα γιατί έβαλες αυτόν τον χειρουργό. Χάρισε Κόκκινη στο Ρότα και έδωσε ανύπαρκτο πέναλτι. Ποιος ξέρει τι άλλο θα δούμε στο δεύτερο ημίχρονο!! Ο Θεός να βάλει το χέρι του. Εκεί στην Cosmote Tv όλα καλά ; Τη δεύτερη κίτρινη του Ρότα θα μας τη δείξετε ; Ε ;».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
