OPAP ARENA - ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ: Σχηματίστηκε το «ΑΕΚ» στις κερκίδες του γηπέδου
Το «ΑΕΚ» δεσπόζει πλέον στην κεντρική εξέδρα της «OPAP Arena»!
Το νέο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια ετοιμάζεται και κάθε μέρα βρίσκεται πιο κοντά στην ολοκλήρωσή του.
Μετά τον Δικέφαλο Αετό ο οποίος σχηματίστηκε από τα καρεκλάκια που τοποθετήθηκαν στο γήπεδο σχηματίστηκε και το «ΑΕΚ» στην κεντρική εξέδρα του γηπέδου.
Η τοποθέτηση των καθισμάτων «τρέχει» και σύντομα θα έχει ολοκληρωθεί με την Ένωση να αναφέρει χαρακτηριστικά στα social media:
«Τα τρία γράμματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!
Μία υπέροχη ιστορία, που κανείς δεν μπορεί να ακουμπήσει!
Εκεί όπου ξεκίνησαν όλα!
Σαν αύριο τέτοια μέρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
