ΡΑΖΒΑΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ: «Δεν έπρεπε να χάσουμε, παίξαμε καλύτερο ποδόσφαιρο»
Άδικη χαρακτήρισε την ήττα από την Κοπεγχάγη ο τεχνικός του ΠΑΟΚ αμέσως μετά το τέλος του αγώνα και κατέθεσε όμως τον προβληματισμό του για την αδυναμία αξιοποίησης του μεγάλων ευκαιριών από πλευράς ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ρουμάνος τεχνικός στην κάμερα του COSMOTE TV:
Για τα αίτια της ήττας υποστήριξε:
«Δεν έπρεπε να χάσουμε το παιχνίδι. Αν πρέπει να το αναλύσουμε, παίξαμε καλύτερο ποδόσφαιρο, ξεκινήσαμε πολύ καλά και πετύχαμε ένα ωραίο γκολ. Έπειτα όμως οπισθοχωρήσαμε και χάσαμε λίγο την αυτοπεποίθηση μας, με δύο λάθη που κάναμε έξω από την περιοχή μας. Σταματήσαμε τότε να παίζουμε το ποδόσφαιρο που παίζαμε. Ο αντίπαλος κατάφερε να κάνει το 1-1 και θα μπορούσε να γίνει και το 1-2 σε μια ανύποπτη φάση πάλι, ενώ έπρεπε να γίνει το 2-1 με το δοκάρι που είχαμε. Στο δεύτερο ημίχρονο δεχτήκαμε το γκολ, όμως δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες και είναι ένα παιχνίδι που δεν αξίζαμε να χάσουμε. Ίσως δεν είμαστε ακόμη στο σημείο όπου θα σκοράρουμε όλες τις πάρα πολλές φάσεις που δημιουργούμε».
Για το τι θα πρέπει να γίνει για την πρόκριση:
«Να κερδίσουμε. Έτσι όπως είναι η κατάσταση στον όμιλο, θα πάμε να κερδίσουμε στη Μπρατισλάβα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
