ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ: Ο Γκούτι αποχαιρέτησε... προσωρινά τον Ράμος
Ο Γκούτι, ο οποίος πέρασε πέντε χρόνια στο πλευρό του Ράμος εξέφρασε μέσω twitter τις αντιρρήσεις του για την αποχώρηση του Ισπανού αμυντικού.
Ο Χοσέ Μαρία Γκουτιέρεζ ή απλά Γκούτι μοιράστηκε τα αποδυτήρια με τον Σέρχιο Ράμος για πέντε σεζόν.
Η αποχώρηση του εμβληματικού αρχηγού της Ρεάλ όμως, προκάλεσε την απορία τού πρώην μέσου της ομάδας, ο οποίος αποχαιρέτησε τον Ράμος με το δικό του τρόπο!
Συγκεκριμένα, ο Γκούτι είπε: “Αρχηγέ, είναι ντροπή για όλους που φεύγεις και δεν τελειώνεις την καριέρα σου στη Ρεάλ Μαδρίτης. Το άξιζες, αλλά ξέρω πως θα ξαναγυρίσεις. Καλή τύχη φίλε μου”.
Capitán una pena para todos que no termines tu carrera en nuestro Real Madrid. Te lo mereces, pero volveras, suerte amigo @SergioRamos .
— JOSE MARIA GUTIERREZ (@GUTY14HAZ) June 16, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
