ΜΠΑΓΕΡΝ: Κάντο όπως η BMW - Το… άνοιγμα στην κινεζική αγορά, μέσω τερματοφύλακα!
Όλο και περισσότερες εταιρείες έμειναν «ζωντανές» εν μέσω της πανδημίας, επενδύοντας στην κινεζική αγορά και το ίδιο σκοπεύει να κάνει και η Μπάγερν, μέσω την απόκτησης του Λιού Σάoζιγιάνγκ. Στόχος της να κάνει τον ταλαντούχο 18άχρονο τερματοφύλακα τον νέο… Γιοάο Μινγκ του ποδοσφαίρου.
Η αλήθεια είναι πως η Bundesliga ήταν τα τελευταία χρόνια ένας προσφιλής προορισμός για αρκετούς Ασιάτες ποδοσφαιριστές. Ανάμεσα σ’ αυτούς που έκαναν ή κάνουν σπουδαία καριέρα στα γερμανικά γήπεδα ήταν ο Γιασουχίκο Οκουντέρα, ο Σίντζι Καγκάβα και ο Μακότο Χασέμπε, ο οποίος ακόμη αγωνίζεται στην Aϊντραχτ. Το ίδιο ισχύει και για τους Nοτιοκορεάτες, με τα πρόσφατα παραδείγματα των Χονγκ Μιν Σον (Αμβούργο), Για Σέολ Κου (Άουγκσμπουργκ), ν’ ακολουθούν το τον ζωντανό «θρύλο» Ντου Ρι Τσα, ο οποίος έγραψε τη δική του ιστορία στην Bundesliga.
Το παράδειγμα του Γιοάο Μινγκ
Οι γερμανικές ομάδες επένδυσαν κατά καιρούς σε ασιάτες ποδοσφαιριστές για αγωνιστικούς, αλλά κυρίως για εξωαγωνιστικούς λόγους, διότι η συγκεκριμένη αγορά… διψά για ποδόσφαιρο και γενικότερα για αθλητισμό υψηλού επιπέδου, το οποίο συμπληρώνεται φυσικά από μεγάλες εμπορικές συμφωνίες. Η μεγαλύτερη ασιατική αγορά βέβαια δεν είναι της Ιαπωνίας, ούτε της Κορέας. Είναι η Κινεζική και η πρώτη γνωστή ομάδα που το κατάλαβε ήταν οι Χιούστον Ρόκετς στο ΝΒΑ. Επιλέγοντας στο draft τον γιγαντόσωμο Γιοάο Μινγκ, ο οποίος έκανε σπουδαία καριέρα στον Αμερικανικό Νότο, πήρε μέρος σε οκτώ All Star Games και η φανέλα με το Νο «11» αποσύρθηκε ως ελάχιστον φόρος τιμής στην προσφορά του. Μπορεί να είχε υψηλό συμβόλαιο, όμως οι Ρόκετς έβγαλαν υπερδιπλάσια χρήματα από το «γκελ» που έκανε η απόκτηση του στην Κινεζική αγορά, στην οποία… ξεπούλησε εκατομμύρια φανέλες με το όνομα του.
Ο Σάοζιγιάνγκ από την Γιουχάν!
Servus, Liu! ?
18-year-old goalkeeper Liu Shaoziyang becomes first Chinese player at FC Bayern, joining @fcbayerncampus from partner club FC Wuhan Three Towns on a contract through 2025. ✍️✅ pic.twitter.com/BmMFc56nPm
— ?? FC Bayern US ?? (@FCBayernUS) December 16, 2021
Κάτι αντίστοιχο επιδιώκει να κάνει πλέον και η Μπάγερν, η οποία πριν λίγες ώρες ανακοίνωσε την απόκτηση του 18άχρονου τερματοφύλακα Λιου Σάοζιγιάνγκ, που προέρχεται από μια πόλη που έχει ακουστεί όσο καμιά άλλη κινεζική, τον προηγούμενο ενάμιση χρόνο. Την Γιουχάν, από την οποία σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες προέκυψε ο νέος κορονοϊός, ο οποίος ταλαιπωρεί την ανθρωπότητα και έχει στερήσει τη ζωή από εκατομμύρια κόσμο. Συγκεκριμένα ο νεαρός γκολκίπερ που υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το 2025 με τους Βαυαρούς, προέρχεται από την FC Wuhan Three Towns, ελληνιστί τις «Τρεις Πόλεις», ομάδα που συνεργάζεται εδώ και καιρό με την Μπάγερν και ουσιαστικά αποτελεί θυγατρική της ομάδας του Μονάχου. Ο ύψους 1.90 τερματοφύλακας που αποκτήθηκε για να γίνει μέλος της Κ19 του συλλόγου, θεωρείται ένας παίκτης με σημαντικές δυνατότητας, ο οποίος έχει βρεθεί άλλες δύο φορές στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα στην Ισπανία, για τις Κ19 των Νάμα και Χενέ, στις οποίες όμως δεν παρέμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η μεγάλη αγορά της Κίνας και το παράδειγμα άλλων εταιρειών
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: MΠΑΓΕΡΝ: Απέκτησε Κινέζο τερματοφύλακα! (vid)
Στην Μπάγερν έχουν συγκεντρώσει αρκετά στοιχεία για τις ικανότητες του ποδοσφαιριστή, αλλά κακά τα ψέματα ο βασικός λόγος της απόκτησης του είναι το «άνοιγμα» στην κινεζική αγορά. Πέρα από ένας μεγάλος σύλλογος είναι μια εταιρεία, η οποία είδε την προηγούμενη διετία τα έσοδα της να μειώνονται δραστικά λόγω της πανδημίας. Δεν είναι άλλωστε μυστικό πως όποιες ευρωπαϊκές εταιρείες αποφάσισαν να αυξήσουν τις επενδύσεις τους στην Κίνα από το 2020 και έπειτα δικαιώθηκαν. Δεν είναι τυχαία η έρευνα που εκπόνησε το Ευρωπαϊκό Εμπορικό Επιμελητήριο, η οποία αναφέρει πως το 60% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων σκοπεύει να επεκτείνει στις δραστηριότητες τους στην συγκεκριμένη ασιατική αγορά. Οι πωλήσεις εκεί άλλωστε βοήθησαν για να διατηρηθεί η κερδοφορία του γαλλικού ομίλου LVMH SE, αλλά και της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας BMW AG.
Στην Κίνα βέβαια, πάντα υπάρχει ο φόβος καταναλωτικού μποϊκοτάζ, αλλά στην Μπάγερν θεωρούν πως τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει και γι’ αυτό τον λόγο σκοπεύουν να ενισχύσουν την παρουσία του brand της με διάφορες μεθόδους το προσεχές διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Αγωνία για τους τραυματίες - Η πρώτη εκτίμηση για Κάρμο, Τσικίνιο, Μαρτίνς
- Super League: Η βαθμολογία μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της ΑΕΚ
- Ολυμπιακός-ΑΕΚ 4-1: Την ΤΑΠΕΙΝΩΣΕ ξανά με ανεπανάληπτο σόου του Ελ Καμπί!
- Λουτσέσκου: «Η ομάδα παρουσιάστηκε μετά από καιρό με έναν τρόπο που θέλουμε να βλέπουμε»
- Βασίλης Σπανούλης: Τι απάντησε για τις συζητήσεις με τη Μονακό