ΡΑΖΒΑΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έχουμε τεχνικό διευθυντή» (vid)
Οι αναφορές του Ρουμάνου τεχνικού για τον Ζοσέ Μπότο
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στην οποί αναφέρθηκε τόσο στην αναμέτρηση με την ΑΕΛ όσο και στο θέμα του νέου τεχνικού διευθυντή: «Όταν κάνεις πολλές ευκαιρίες πρέπει να το «τελειώνεις» το παιχνίδι. Διαφορετικά δε θα πρέπει να κάνεις λάθη. Υπάρχουν στιγμές που χάνουμε την συγκέντρωσή μας» είπε μεταξύ άλλων, ενώ για την συμφωνία του ΠΑΟΚ με τον Ζοσέ Μπότο για τη θέση του τεχνικού διευθυντή σχολίασε: «Δεν έχω να πω πολλά. Οι ομάδες πρέπει να έχουν τεχνικό διευθυντή, καθώς αυτό είναι καλό και για το παρόν και για το μέλλον μιας ομάδας. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος αλλά αυτό δεν είναι μια επίσημη θέση αλλά μια καθαρά προσωπική»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
