ΑΡΗΣ: Οι Χριστουγεννιάτικες ευχές των ποδοσφαιριστών!
Οι ποδοσφαιριστές του Άρη γιορτάζουν τα Χριστούγεννα και στέλνουν τις καλύτερες ευχές τους!
Έκλεισαν τον χρόνο με νίκη επί του Ιωνικού και πανηγυρική πρόκριση στην οκτάδα του Κυπέλλου επί του ΟΦΗ και έφυγαν άρον άρον για διακοπές! Οι ποδοσφαιριστές του Άρη απολαμβάνουν τις γιορτινές μέρες με οικογενειακή συντροφιά και εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο τον νέο χρόνο, καθώς ονειρεύονται να συνεχίσουν με επιτυχίες και στο 2022!
Δείτε μερικές από τις αναρτήσεις των ποδοσφαιριστών του Άρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότεροι παρέμειναν στην Ελλάδα, όπως οι οικογένειες Ιτούρμπε και Λούκας Σάσα, ενώ ο Ντάνιελ Μαντσίνι έφτασε ήδη στην Κόρδοβα της Αργεντινής και ο Κρισιάν Λόπεθ στην πατρίδα του την Ισπανία.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
