ΡΑΖΒΑΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ: «Ο Τσόλακ και ο Ζαμπά δούλεψαν πολύ» (vid)
Ο προπονητής του ΠΑΟΚ εξήγησε το λόγο που χρησιμοποίησε τους Τσόλακ και Ζαμπά πιο γρήγορα από όσο συνηθίζει
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου ρωτήθηκε, στην συνέντευξη Τύπου της αναμέτρησης με τον Παναιτωλικό, για τους Αντόνιο Τσόλακ και Λέο Ζαμπά και εξήγησε το λόγο για τον οποίο έσπασε έναν δικό του κανόνα και τους χρησιμοποίησε από το πρώτο κιόλας παιχνίδι που τους είχε στη διάθεσή του: «Δούλεψαν πολύ και έδειξαν πως είναι έτοιμοι. Εγώ δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ τόσο σύντομα τους παίκτες που έρχονται αλλά και οι δυο έκαναν πολλά πράγματα εδώ και δυο εβδομάδες» ανέφερε μεταξύ άλλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
