ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ: «Το γήπεδο της ΑΕΚ θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι»
ΑΕΚ: Ο Δημήτρης Μελισσανίδης σε δηλώσεις του τόνισε ότι η «OPAP Arena» θα είναι έτοιμη το καλοκαίρι
Το τελικό βήμα για την ολοκλήρωση της «OPAP Arena» έγινε σήμερα, καθώς υπεγράφησαν, παρουσία και του Δημήτρη Μελισσανίδη, από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη οι δυο συμβάσεις για την προμήθεια ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ.
Μετά τις υπογραφές, ο Δημήτρης Μελισσανίδης τόνισε ότι το γήπεδο της ΑΕΚ θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Με την υπογραφή των δύο συμβάσεων σήμερα με τους εκπροσώπους των αναδόχων που είναι ο ΟΤΕ και η NEUROSOFT, πιστεύω ότι το καλοκαίρι θα είναι έτοιμο το γήπεδό μας. Θέλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη κ. Πατούλη για την προσπάθεια και πιστεύω ότι σήμερα είναι η τελευταία μέρα που επισκεπτόμαστε την Περιφέρεια Αττικής. Τον κύριο Πατούλη θα τον ξαναδούμε στα εγκαίνια του γηπέδου. Ευχαριστώ πολύ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
