ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ: Eντός αποστολής ο Σούλης κόντρα στον Ολυμπιακό
Ο Ηρακλής Μεταξάς ανακοίνωσε την αποστολή του ΠΑΣ Γιάννινα
Ο ΠΑΣ Γιάννινα θα φιλοξενηθεί από τον Ολυμπιακό (23/1,19:30) για την 19η αγωνιστική της Super League, με τον Ηρακλή Μεταξά να ανακοινώνει την αποστολή για το αυριανό παιχνίδι.
Ο Περέα παραμένει η μεγάλη απώλεια της ομάδας ενώ εν τέλει ο Σούλης συμπεριλήφθηκε κανονικά στην αποστολή, καθώς σε αντίθετη περίπτωση, ο ΠΑΣ θα είχε στην διάθεσή του μόνο έναν κίπερ.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ: Έμεινε με έναν τερματοφύλακα – Σε μια κλωστή το ματς με τον Ολυμπιακό
Με 20 ποδοσφαιριστές αναχώρησε η ομάδα μας για την Αθήνα και το παιχνίδι της 19ης αγωνιστικής απέναντι στον Ολυμπιακό.#pas #pasgiannina #pasgianninafc #matchday19 #olypas #slgr pic.twitter.com/SF7zn2GCKP
— PAS Giannina FC (@PASGianninaFC) January 22, 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
