ΑΕΚ ΣΕ ΓΚΟΡΤΣΙΛΑ: «Πες μας τι δεν είδες!»
ΑΕΚ: Εντονα παράπονα στο ημίχρονο του αγώνα με τον Ατρόμητο προς τον διαιτητή Γκορτσίλα
«Βράζουν» με τον διαιτητή Γκορτσίλα οι άνθρωποι της ΑΕΚ!
Οι «κιτρινόμαυροι» δεν «φωνάζουν» μόνο για τη φάση του πέναλτι, όπως υποστηρίζουν, στο 29′ πάνω στον Μάνταλο, αλλά και για τα όσα έγιναν λίγο πριν το τέλος του ημιχρόνου ανάμεσα σε Μάνταλο και Κουλούρη, όπου αμφότεροι είδαν από μία κίτρινη κάρτα.
Στο ημίχρονο οι άνθρωποι της ΑΕΚ διαμαρτυρήθηκαν έντονα για τις διαιτητικές αποφάσεις του Γκορτσίλα. Τόσο για τη φάση του πέναλτι, όσο και για τη κόκκινη. «Πες μας τι δεν είδες! Πες μας γιατί αυτό δεν είναι κόκκινη» είναι αυτά που έλεγαν στον Γκορτσίλα.
Δείτε τη φάση για την οποία διαμαρτύρεται για πέναλτι η ΑΕΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
