ΑΕΚ Β': Στον αέρα το ματς με την Κηφισιά - Καλυμμένο με χιόνι το γήπεδο της Καισαριανής
ΑΕΚ Β’: Αντιμετωπίζει στις 14:45 την Κηφισιά στην Καισαριανή όμως το παιχνίδι είναι στον αέρα λόγω του χιονιού στο γήπεδο
Η ΑΕΚ Β’ αντιμετωπίζει στις 14:45 την Κηφισιά στην Καισαριανή όμως το παιχνίδι είναι στον αέρα.
Ο λόγος είναι το πυκνό χιόνι που έπεσε τις προηγούμενες ημέρες, το οποίο κάλυψε τελείως το γήπεδο της Καισαριανής, που χρησιμοποιεί ως έδρα η Κηφισιά.
Εχει ξεκινήσει προσπάθεια καθαρισμού μήπως καταστεί δυνατή η διεξαγωγή της αναμέτρησης και μέχρι τώρα έχει καθαριστεί το μισό γήπεδο όμως την τελική απόφαση θα την λάβει ο διαιτητής του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
