Ιβάν Σαββίδης: «Συνεχίστε να δοξάζετε τον ΠΑΟΚ - Συνεχίστε να κάνετε περήφανους τους φιλάθλους μας»
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης επικοινώνησε με τους παίκτες της ομάδας μετά την τεράστια νίκη-πρόκριση που πέτυχαν στο ΟΑΚΑ επί της ΑΕΚ με 2-1 και του έδωσε την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου θα αντιμετωπίσουν τον Ολυμπιακό.
Ο ισχυρός άνδρας του «Δικεφάλου του Βορρά» μοίρασε συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές για την εμφάνισή τους και το επίτευγμά και τους ζήτησε να συνεχίσουν έτσι.
Πιο συγκεκριμένα ο Ιβάν Σαββίδης τους είπε:
«Συνεχίστε να δοξάζετε τον ΠΑΟΚ. Συνεχίστε να κάνετε τους φιλάθλους μας υπερήφανους και μην ξεχνάτε ότι εγώ είμαι πάντα δίπλα σας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
