ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ: Ανακοίνωσε νέο κρούσμα κορωνοϊού
Νέο κρούσμα κορωνοϊού σε μέλος της ομάδας ανακοίνωσε σήμερα, Δευτέρα 5/7, ο Αστέρας Τρίπολης.
Συνεχίζει να ταλαιπωρείται από τον κορωνοϊό ο Αστέρας Τρίπολης.
Μετά το κρούσμα που ανακοινώθηκε την περασμένη Πέμπτη, σήμερα η Αρκαδική ΠΑΕ ανακοίνωσε πως μέλος της ομάδας βρέθηκε θετικό μετά από τον καθιερωμένο μοριακό έλεγχο.
Το συγκεκριμένο μέλος ακολουθεί το πρωτόκολλο, απομονώθηκε και βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό.
Οι παίκτες του Αστέρα πέρασαν από εργομετρικές εξετάσεις την Κυριακή (4/7) και τη Δευτέρα (5/7), ενώ την Τρίτη (6/7) άπαντες στους Αρκάδες θα εμβολιαστούν στο εμβολιαστικό κέντρο του Γενικού Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
