OΦΗ: Το γλέντι στο Γεντί Κουλέ μετά το εισιτήριο για τα playoffs
OΦΗ: O ΟΦΗ επικράτησε με 2-0 του Απόλλωνα Σμύρνης την τελευταία αγωνιστική και κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για τα playoffs της Super League.
O ΟΦΗ επικράτησε με 2-0 του Απόλλωνα Σμύρνης την τελευταία αγωνιστική και κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για τα playoffs της Super League.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: ΟΦΗ – Απόλλων Σμύρνης 2-0: Στα playoffs οι Κρητικοί που βύθισαν τον Απόλλωνα
Μετά το τέλος του αγώνα οι παίκτες του Νίκου Νιόπλια έμειναν στο γήπεδο και περίμεναν με αγωνία να τελειώσει και το ματς του Βόλου με τον ΠΑΣ Γιάννινα για να πανηγυρίσουν με την ψυχή τους.
Με την λήξη του αγώνα επικράτησε γλέντι μέσα στον αγωνιστικό χώρο με τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Μιχάλη Μπούση να αγκαλιάζεται μαζί με τους παίκτες για την επιτυχία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
