ΑΕΚ: Αισιόδοξα τα μηνύματα από το νοσοκομείο για τον Κώστα Νεστορίδη
Κώστας Νεστορίδης: Αισιόδοξα τα μηνύματα για την σημαία της ΑΕΚ, δεν έχει χρειαστεί οξυγόνο ανέφερε ο γιος του
Η πρώτη εικόνα της κατάστασης του Κώστα Νεστορίδη που νοσηλεύεται στο «Σωτηρία» με κορωνοϊό, φαίνεται πως είναι θετική, όπως την μετέφερε στα social media ο γιος του, Γιώργος.
Σε ανάρτησή του στο Facebook, τόνισε πως ο πατέρας του δεν έχει χρειαστεί οξυγόνο, συμπληρώνοντας πως όλα πάνε καλά.
«Θέλω να σας ενημερώσω ότι μέχρι στιγμής ο πατέρας μου δεν έχει χρειαστεί οξυγόνο… Πάμε καλά!!! Και πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας», ήταν το μήνυμα του Γιώργου Νεστορίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΕΚ: Βγήκε το δελτίο του Κριχόβιακ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΕΚ: Εκτός με ίωση οι Γκαρσία, Λε Ταλέκ και Σβάρνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΕΚ: Με ήπια συμπτώματα ο Κώστας Νεστορίδης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
