ΠΑΟΚ: Αίτημα αναβολής του ματς με τον Ολυμπιακό λόγω Μαρσέιγ
Ο ΠΑΟΚ έκανε χρήση του δικαιώματος αναβολής του αγώνα με τον Ολυμπιακό λόγω Μαρσέιγ
Ο ΠΑΟΚ έκανε χρήση του δικαιώματος αναβολής του αγώνα με τον Ολυμπιακό λόγω Μαρσέιγ
Η αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό για την 4η αγωνιστική των πλέι οφ της Super League είναι προγραμματισμένη για της 10 Απριλίου, ανάμεσα στις δυο αναμετρήσεις με αντίπαλο την Μαρσέιγ για τα προημιτελικά του Conference League, που έχουν οριστεί για τιε 7 και τις 14 Απριλίου. Σύμφωνα με τον ΚΑΠ, ο ΠΑΟΚ έχει δικαίωμα να ζητήσει την αναβολή του αγώνα που μεσολαβεί ανάμεσα σε αναμετρήσεις προημιτελικής και ημιτελικής φάσης Ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης, και οι «ασπρόμαυροι» προχώρησαν στη χρήση αυτού του δικαιώματος. Αυτό που πλέον αναμένεται είναι η επικύρωση της αποδοχής του αιτήματος από τη διοργανώτρια αρχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Mαρσέιγ: Νίκησε τη Νις 2-1 και κάνει όνειρα Champions League η αντίπαλος του ΠΑΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΠΑΟΚ: Στην υγεία του… αχάριστου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
