Μπαρτσελόνα - Ρέαλ 5-2: Οι γυναίκες «τράβηξαν» 91.553 θεατές στο «Καμπ Νου» και 2 εκατομμύρια στο YouTube

Champions League. Μπαρτσελόνα – Ρέαλ 5-2: Οι γυναίκες «τράβηξαν» 91.553 θεατές στο «Καμπ Νου» και 2 εκατομμύρια στο You Tube

Το νέο παγκόσμιο ρεκόρ προσέλευσης φιλάθλων (91.553) στον επαναληπτικό αγώνα Μπαρτσελόνα – Ρεάλ Μαδρίτης στο Καμπ Νόου για τα προημιτελικά του Champions League γυναικών είχε τεράστιο αντίκτυπο στην παγκόσμια αθλητική κοινότητα.

Η 30ή Μαρτίου 2022 πέρασε στην ιστορία ως η μέρα που καταρρίφθηκε το «στοιχειωμένο» παγκόσμιο ρεκόρ προσέλευσης σε αγώνα ποδοσφαίρου γυναικών, το οποίο κράταγε από τις 10 Ιουλίου 1999 και τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας (0-0 και 5-4 στα πέναλτι). Τότε, 90.195 θεατές είχαν προσέλθει στις κερκίδες του Ρόουζ Μπολ στην Πασαντένα των ΗΠΑ (Καλιφόρνια), ανοίγοντας νέους ορίζοντες στο άθλημα.

Για να βρούμε, όμως, το προηγούμενο ρεκόρ σε διασυλλογικό επίπεδο, θα πρέπει να ανατρέξουμε στις 17 Μαρτίου 2019, όταν 60.739 ζευγάρια μάτια παρακολούθησαν δια ζώσης στο Γουάντα Μετροπολιτάνο την αναμέτρηση Ατλέτικο Μαδρίτης-Μπαρτσελόνα (0-2), στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Primera Iberdrola.

Περαιτέρω, η προσέλευση των 91.553 θεατών στο clasico των γυναικών συνέτριψε μία σειρά από άλλα ρεκόρ, όπως αυτό των 50.212 θεατών που παρακολούθησαν στον τελικό του Champions League γυναικών στις 17 Μαΐου 2012 στο Olympiastadion του Βερολίνου, μεταξύ Λιόν και FFC Φρανκφούρτης (2-0), αλλά και το ρεκόρ σε άνδρες και γυναίκες της τρέχουσας σεζόν, ξεπερνώντας τους 86.422 θεατές που παρακολούθησαν το Clasico της LaLiga, μεταξύ των πρώτων ανδρικών ομάδων της Μπαρτσελόνα και της Ρεάλ Μαδρίτης (1-2), στις 24 Οκτωβρίου 2021.

Παγκόσμιος θαυμασμός

Όπως λογικά γίνεται αντιληπτό, το ιλιγγιώδες νούμερο των 91.553 θεατών προκάλεσε παγκόσμια έκπληξη αλλά και θαυμασμό και αποτέλεσε ένα ακόμα σημάδι πως το ποδόσφαιρο γυναικών αναπτύσσεται με σταθερούς και γοργούς ρυθμούς, όπως ανέφερε η εφημερίδα της Βαρκελώνης, Mundo Deportivo.

Μεταξύ των σχεδόν 100 χιλιάδων ανθρώπων που βρέθηκαν σε αυτή τη μεγάλη φιέστα, ήταν η πρώην παίκτρια και νυν επικεφαλής του γυναικείου ποδοσφαίρου στην UEFA, Ναντίν Κέσλερ, η οποία μοιράστηκε την επιτυχία του νέου παγκόσμιου ρεκόρ, στα social media: «Τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Παγκόσμιο ρεκόρ στο Champions League γυναικών. Περήφανοι που είδαμε ότι είμαστε ενωμένοι, περήφανοι για το παιχνίδι μας. Μια νύχτα που θα θυμόμαστε», έγραψε η Κέσλερ, ενώ από τον επίσημο λογαριασμό στο Twitter της UEFA Women’s Champions League, αναφέρθηκε: «Γράφτηκε ιστορία. Τι απίστευτος κόσμος στον αποψινό αγώνα».

Η «παρέλαση αστέρων» στο Καμπ Νόου συνεχίστηκε με τα αστέρια της αμερικανικής ομάδας, Μέγκαν Ραπινόε και Άλεξ Μόργκαν, που με τη σειρά τους εξέφρασαν τη χαρά τους: «Ένα κοινό αντάξιο της ομάδας στο γήπεδο! Μου αρέσει να το βλέπω», έγραψε η Ραπινόε, ενώ η Μόργκαν αντέδρασε με χειροκροτήματα emoticon.

«Tο άθλημα βρίσκεται σε μία υπέροχη φάση μέρος και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται», υποστήριξε από την πλευρά της η Αγγλίδα Κάρεν Κάρνεϊ, παίκτρια της Τσέλσι.

Φυσικά, το ασύλληπτο παγκόσμιο ρεκόρ κατέλαβε περίοπτη θέση στις διαδικτυακές εκδόσεις ΜΜΕ με παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, όπως οι «L’Équipe», το «Sky Sports» και η «Daily Mail».

Για το ιστορικό επίτευγμα, η Δήμαρχος της Βαρκελώνης, Άντα Κολάου, έγραψε τα εξής στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram: «Η Μπαρτσελόνα έγραψε ξανά ιστορία. Η γυναικεία ομάδα έπαιξε στο Camp Nou και όχι μόνο κέρδισε τη Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά έχουμε κάνει και το παγκόσμιο ρεκόρ προσέλευσης σε αγώνα γυναικείου ποδοσφαίρου. Αυτό το ορόσημο μας κάνει να νιώθουμε περήφανοι γι αυτήν την ομάδα και για την πόλη μας, που αγαπά τον αθλητισμό και για άλλη μια φορά σπάει γυάλινες οροφές. Συγχαρητήρια στις παίκτριες γι αυτό το σπουδαίο παιχνίδι (5-2) και που μας χάρισαν αυτή τη μαγική βραδιά».

Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως εκτός από τους 91.553 θεατές που παρακολούθησαν εκ του σύνεγγυς το ιστορικό παιχνίδι, αρκετοί ήταν και αυτοί που το είδαν ζωντανά στο κανάλι με τα δικαιώματα στο Champions League γυναικών, DAZN, με τις προβολές στο ισπανικό κανάλι στο YouTube να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο, ενώ αυτές στο αγγλικό κανάλι τις 900.000.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News