Ρεάλ Μαδρίτης: Χωρίς τέσσερις παίκτες στο Βελιγράδι κόντρα στον Ερυθρό
Ο Πάμπλο Λάσο επιβεβαίωσε πως η Ρεάλ Μαδρίτης θα αγωνιστεί χωρίς τέσσερις παίκτες απέναντι στον Ερυθρό Αστέρα.
Για την εξ αναβολής αναμέτρηση της 20ης αγωνιστικής της Euroleague, η Ρεάλ Μαδρίτης ταξίδεψε στο Βελιγράδι αλλά θα συναντήσει… μισή τον Ερυθρό Αστέρα την Τρίτη (8/3 – 20:00).
Ο Πάμπλο Λάσο, που σύμφωνα με τα ρεπορτάζ βρίσκεται σε δύσκολη θέση μετά τα άσχημα αποτελέσματα, επιβεβαίωσε πως οι Μαδριλένοι δε θα έχουν στη διάθεσή τους Κοζέρ, Αλοθέν λόγω των γνωστών προβλημάτων, Γκάμπριελ Ντεκ που αποκτήθηκε σε μεταγενέστερη ημερομηνία από την αρχική του παιχνιδιού, αλλά και τον Τζεφ Τέιλορ ως απώλεια της τελευταίας στιγμής με μυϊκό τραυματισμό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
