ΠΑΟΚ: Το μισοάδειο ή... μισογεμάτο ποτήρι της Μασσαλίας
ΠΑΟΚ: Το μισοάδειο ή… μισογεμάτο ποτήρι της Μασσαλίας – Το σχόλιο του Αντώνη Καρπετόπουλου για τον πρώτο προημιτελικό με τη Μαρσέιγ στο Conference League
Ο ΠΑΟΚ γυρνά από τη Μασσαλία με ένα αποτέλεσμα που του δίνει ελπίδες συμμετοχής στον ημιτελικό του Conference League. Η νίκη της Μαρσέιγ με 2-1 είναι ένα αποτέλεσμα που στην Τούμπα μπορεί να ανατραπεί – το λέω με βάση τη λογική μολονότι γνωρίζω πως η Μαρσέιγ παίζει καλύτερα εκτός έδρας.
Η εικόνα του ματς ωστόσο δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να προκαλέσει προβληματισμό. Ο ΠΑΟΚ είχε στην πραγματικότητα ένα καλό εικοσάλεπτο, όλο κι όλο, απέναντι στη γαλλική ομάδα. Είναι καλή ομάδα και για αυτό στο εικοσάλεπτο αυτό κατάφερε να βρει το γκολ της μεγάλης ελπίδας με τον Ελ Καντουρί που μείωσε σε 2-1. Αλλά για να διεκδικήσει την πρόκριση στην Τούμπα θα πρέπει να συμβούν ταυτόχρονα δυο πράγματα: η Μαρσέιγ να αγωνιστεί λιγότερο καλά από χθες και το διάστημα καλής απόδοσης του ΠΑΟΚ να μεγαλώσει θεαματικά. Δεν είναι απλό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ραζβάν Λουτσέσκου: Δημοσιογράφος τον λέει «τρελό» και αναρωτιέται αν η UEFA θα τον τιμωρήσει
Σε ματς όπως το Μαρσέιγ – ΠΑΟΚ το θέμα δεν είναι με ποιους παίζεις, αλλά πώς παίζεις!
Όπως σε πολλά παιγνίδια που ελληνικές ομάδες δίνουν στην Ευρώπη κατορθώνοντας να χάσουν αξιοπρεπώς το ποτήρι είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο – ανάλογα πως το βλέπει κανείς.
Ο Ρασβάν Λουτσέσκου δεν έκανε κάποια παράλογη επιλογή στην αρχική εντεκάδα. Τερματοφύλακας ήταν ο Πάσχαλάκης, στην άμυνα αγωνίστηκαν ο Λυρατζής, ο Κρέσπο, ο Ινγκασον και ο Βιερίνια, στη μεσαία γραμμή επιλέχτηκαν για να τρέξουν ο Τσιγγάρας, ο Κούτριτς και ο Ντούγκας Αουγκούστο και στην επίθεση υπήρχαν ο Ακπομ, ο Ζίφκοβιτς και ο Μπίσεσβαρ. Ο ΠΑΟΚ ήταν πλήρης, αλλά αν αρκούσε σε μια ελληνική ομάδα η πληρότητα της ενδεκάδας για να πάρει αποτέλεσμα σε ένα προημιτελικό ευρωπαϊκής διοργάνωσης (έστω και το Conference league…) τότε πολλές ελληνικές ομάδες θα τον είχαν περάσει αυτό το σκόπελο: σε αυτά τα ματς το θέμα δεν είναι η πληρότητα (δηλαδή με ποιους παίζεις) αλλά το πώς παίζεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΠΑΟΚ: Τα τέσσερα κλειδιά μιας ιστορικής πρόκρισης!
Το πρόβλημα της συνύπαρξης Βιειρίνια – Μπίσεσβαρ
Η συνύπαρξη του Βιερίνια με τον Μπίσεσβαρ στα αριστερά δημιουργούσε εκ αρχής ένα πρόβλημα: ο Ουντέρ θα ήταν δύσκολος αντίπαλος κι αυτό φάνηκε από νωρίς. Το πρώτο ημίχρονο του ΠΑΟΚ είναι ένα κακό ημίχρονο από κάθε άποψη: πιέζεται, δεν μπορεί να κρατήσει μπάλα, δεν μπορεί να γίνει επιθετικά επικίνδυνος παρόλο που οι κυνηγοί του μοιάζουν να έχουν όρεξη. Το κακό είναι πως αν άκουγε κανείς τον Λουτσέσκου μια μέρα πριν στη συνέντευξη Τύπου δυστυχώς ένα τέτοιο ημίχρονο θα πρεπε να το περιμένει. «Θα αντιμετωπίσουμε καταστάσεις πίεσης. Από εκεί και πέρα πρέπει να αξιοποιήσουμε σωστά τις ευκαιρίες που θα μας δοθούν Αν δεν μπορούμε να κάνουμε το παιχνίδι μας τουλάχιστον να είναι πολύ δύσκολο για τους αντιπάλους μας να κάνουν αυτοί το δικό τους παιχνίδι απέναντι μας» είχε τονίσει και όλο αυτό ήταν ειλικρινέστατο, αλλά ήταν και ο λόγος της κακής εμφάνισης στο πρώτο ημίχρονο.
Ο ΠΑΟΚ έδειξε να θέλει απλά να περιορίσει τον προικισμένο αντίπαλό του αποδεχόμενος εξ αρχής ότι δεν μπορεί να του δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα κρατώντας τη μπάλα: το ίδιο το παιγνίδι έδειξε πως αυτή η προσέγγιση ήταν λάθος. Προέκυψε για 45 λεπτά κάτι παράξενο: η Μαρσέιγ βρήκε δυο γκολ καθόλου συνηθισμένα (στο πρώτο ο Ζέρσον ίσως είναι σε θέση οφσάιντ, στο δεύτερο η φάση που οι γηπεδούχοι φτιάχνουν και ο Παγιέτ ολοκληρώνει είναι βγαλμένη από το play station), αλλά παρόλα αυτά η εικόνα του ματς δικαιολογεί το 2-0 υπέρ των Γάλλων που παίζουν ποδόσφαιρο. Ενώ ο ΠΑΟΚ απλά περιμένει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Αγωνία για τους τραυματίες - Η πρώτη εκτίμηση για Κάρμο, Τσικίνιο, Μαρτίνς
- Super League: Η βαθμολογία μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της ΑΕΚ
- Ολυμπιακός-ΑΕΚ 4-1: Την ΤΑΠΕΙΝΩΣΕ ξανά με ανεπανάληπτο σόου του Ελ Καμπί!
- Λουτσέσκου: «Η ομάδα παρουσιάστηκε μετά από καιρό με έναν τρόπο που θέλουμε να βλέπουμε»
- Βασίλης Σπανούλης: Τι απάντησε για τις συζητήσεις με τη Μονακό