ΑΕΚ: Αποκατάσταση για τους παίκτες - Ρεπό αύριο
ΑΕΚ: Αποκατάσταση για τους παίκτες – Ρεπό αύριο και νέα προπόνηση την Τετάρτη στα Σπάτα
Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν στη σημερινή προπόνηση της ΑΕΚ στα Σπάτα όσοι παίκτες αγωνίστηκαν στο χθεσινό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο.
Οι παίκτες της Ενωσης που δεν αγωνίστηκαν χθες προπονήθηκαν κανονικά σήμερα στα Σπάτα. Οι «κιτρινόμαυροι» θα έχουν αύριο, Τρίτη, ρεπό, ενώ η προπόνηση της Τετάρτης είναι προγραμματισμένη στις 11.30.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΕΚ: Τα χρόνια που πήγαν χαμένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΕΚ: Το απόγευμα ξεκινά εξετάσεις ο Κριχόβιακ, αύριο ανακοινώνεται, Τετάρτη στα Σπάτα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
