ΑΕΚ: Παίρνει εξιτήριο ο Νεστορίδης!
ΑΕΚ: Παίρνει εξιτήριο ο Νεστορίδης μετά από ολιγοήμερη νοσηλεία λόγω κορωνοϊού
Η εικόνα της κατάστασης του Κώστα Νεστορίδη που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Σωτηρία» με κορωνοϊό, είναι πολύ θετική με τον παλαίμαχο άσο της ΑΕΚ να παίρνει εξιτήριο το αργότερο αύριο!
Ο γιος του Κώστα Νεστορίδη, σε ανάρτησή του σημειώνει «Καλή εβδομάδα με υγεία!!! Από την ενημέρωση πού έχω σήμερα το αργότερο αύριο βγαίνει ό Πατέρας μου από το νοσοκομείο !!!
Θέλω και πάλι να ευχαριστήσω όλους εσάς για το ενδιαφέρον σας καθώς επίσης την Ανθή Παπακώστα πού από την πρώτη στιγμή ήταν δίπλα μας…Τους γιατρούς και τους νοσηλευτές του νοσοκομείου Σωτηρία!!!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΕΚ: Ολοταχώς για «μαύρο» ρεκόρ στα εντός έδρας ματς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΕΚ: Ο ΠΑΟΚ της έδειξε την αλήθεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΕΚ – Σέρχιο Αραούχο: «Συγγνώμη που δεν μπορούμε να σας δώσουμε μια χαρά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
