Άρης: Ο Μπούργος «ντόπαρε» με βιντεομήνυμα τους παίκτες της Κ 17 ενόψει final 4
Η ομάδα Κ17 του Άρη ετοιμάζεται για τους αγώνες της στο final 4 του πρωταθλήματος που θα γίνει 13-16 Μαρτίου στο Βόλο.
Ο Άρης αντιμετωπίζει την ΑΕΚ στον έναν ημιτελικό ενώ στον άλλο θα αναμετρηθούν ο ΠΑΟΚ και ο Ατρόμητος.
Ο Χερμάν Μπουργος και ο συνεργάτης του Τόλης Τερζης έστειλαν βίντεο στους μικρους του Άρη με ευχές για την πρόκριση.
Το βίντεο προβλήθηκε στο ξενοδοχείο που έχει αποσυρθεί η αποστολή της Κ17 του Άρη. Το έδειξαν ο προπονητής Κώστας Καζάνας με τον γενικό αρχηγό Πανο Αλεξιαδη
Ο Μπούργος εμφανίζεται στο βίντεο να λέει: «Απολαύστε το ποδόσφαιρο και τον Αρη. Πιστέψτε με το ξέρω καλά. Το ποδόσφαιρο ειναι η ζωή. Απολαύστε αυτές τις στιγμές, να το ευχαριστηθείτε».
Δείτε το μήνυμα του Μπούργος στην Κ17 του Άρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
