Μπαρτσελόνα - Spotify: Κάτι παραπάνω από μία συμφωνία
Μπαρτσελόνα – Spotify: Κάτι παραπάνω από μία συμφωνία. Μπαρτσελόνα και spotify έχουν έρθει από τα μέσα Μαρτίου σε μία συμφωνία η οποία είναι πολυεπίπεδη και για τις δύο πλευρές…
Μπαρτσελόνα και spotify έχουν έρθει από τα μέσα Μαρτίου σε μία συμφωνία η οποία είναι πολυεπίπεδη και για τις δύο πλευρές…
Οι περισσότεροι πλέον διατηρούν λογαριασμό για να ακούνε τα αγαπημένα τους τραγούδια. Φορώντας τα ακουστικά του, ο καθένας ανοίγει την εφαρμογή του spotify και ταξιδεύει μέσω της μουσικής, στη μεγαλύτερη πλατφόρμα για τον συγκεκριμένο τομέα.
Οι χρήστες που πληρώνουν συνδρομή αγγίζουν τα 180 εκατομμύρια, σύμφωνα με τις μετρήσεις που έγιναν τον Δεκέμβριο του 2021, ενώ περισσότεροι από 406 εκατομμύρια άνθρωποι είναι όσοι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κάθε μήνα.
Βεβαίως το τελευταίο διάστημα το spotify μπήκε για τα καλά στην καθημερινότητα των Καταλανών, αφού οι φήμες περί συμφωνίας με την Μπαρτσελόνα αποδείχθηκαν αληθινές, με την ανακοίνωση για τετραετές deal να λαμβάνει χώρα στα μέσα του περασμένου Μαρτίου.
«Είναι μία ιστορική συμφωνία, η καλύτερη όλων των εποχών για την Μπαρτσελόνα και μία ευκαιρία για εμάς που μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε, ώστε να παραμείνουμε ισχυροί» τονίζει ο Λαπόρτα.
Thank you to all the members who have trusted us to approve the agreement with Spotify, the best sponsorship agreement in the history of our Club. https://t.co/xZx6XCQRri
— Joan Laporta Estruch? (@JoanLaportaFCB) April 3, 2022
Τα ακριβή οικονομικά δεδομένα δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο σε αυτά τα τέσσερα χρόνια η Μπαρτσελόνα θα λάβει κάπου στα 280 εκατομμύρια ευρώ, με το spotify να βρίσκεται ως κεντρικός χορηγός στις ποδοσφαιρικές φανέλες αντρών και γυναικών, καθώς και σε αυτές της προπόνησης από τη σεζόν 2022-23, ενώ το θρυλικό γήπεδο της Μπάρτσα θα μετανομαστεί σε «Spotify Camp Nou».
Τι κερδίζουν Μπαρτσελόνα και spotify;
Η δεινή οικονομική κατάσταση της Μπαρτσελόνα είναι γνωστή σε όλους και η φυγή του Λιονέλ Μέσι, ένεκα του συμβολαίου του που δεν μπορούσαν να πληρώσουν οι Καταλανοί, ήρθε ως πιστοποίηση το περασμένο καλοκαίρι. Τα σχεδόν 70 εκατομμύρια που θα έχει λαμβάνειν η Μπάρτσα αποτελούν μία αρχή για την οικονομική της ανάκαμψη από την επόμενη σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μπαρτσελόνα: Η λίστα της αναξιοπρέπειας στο Spotify
Ωστόσο το spotify ήθελε να επενδύσει πάνω στο brand name των Καταλανών και ο κύριος λόγος είναι η μεγάλη βάση οπαδών της ομάδας. Περίπου 350 εκατομμύρια ανά τον κόσμο υπολογίζονται οι οπαδοί της Μπαρτσελόνα, κοινό που η πλατφόρμα στοχεύει ώστε να αναπτυχθεί ακόμα παραπάνω, προφανώς με αποκλειστικό υλικό που αφορά την ίδια την ομάδα.
Ακόμα, υπάρχει και το θέμα του «Camp Nou», το οποίο από του χρόνου θα φέρει το όνομα του spotify από μπροστά. Το κόστος για τον επαναβαπτισμό επιβάρυνε επιπλέον με πέντε εκατομμύρια τον κολοσσό από τη Σουηδία, αλλά οι βλέψεις είναι μακροπρόθεσμες. Η Μπαρτσελόνα αναζητά κάποιον χρηματοδότη που θα βοηθήσει στην ανακαίνιση του γηπέδου της (κοστίζει περί το 1,5 δις) και το spotify προφανώς προτίθεται να μπει για τα καλά στο… κόλπο, χρησιμοποιώντας το στο εξής και ως έδρα αρκετών καλλιτεχνών για συναυλίες και event πέραν του ποδοσφαίρου.
Ο ιδρυτής του spotify έφτασε ένα βήμα πριν την εξαγορά της Άρσεναλ
Αυτή δεν ήταν και η πρώτη προσσέγιση της εταιρείας spotify στο ποδόσφαιρο, αφού περίπου τέτοιον καιρό πέρσι έφτασε πολύ κοντά στο να… αγοράσει την Άρσεναλ μέσω του ιδρυτή και ιδιοκτήτη του, Ντάνιελ Εκ. Οι Κρόενκε αρνήθηκαν και έτσι το deal του μεγάλου φαν των «κανονιέρηδων» με την ομάδα δεν τελεσφόρησε, αλλά το spotify έχει επεκταθεί ήδη στη Λατινική Αμερική.
Spotify co-founder and CEO Daniel Ek says he has ‘secured the funds’ to takeover Arsenal and will now present a ‘very compelling offer’ to owners Stan Kroenke and Josh Kroenke to buy the club. pic.twitter.com/JLWskeOHU1
— Sky Sports News (@SkySportsNews) April 28, 2021
Η Μπόκα Τζούνιορς έχει ήδη μία συνεργασία, με τους παίκτες να δημιουργούν τις δικές τους playlists για τους οπαδούς, ενώ η λίστα «Way to the Bombonera» είναι ειδικά διαμορφωμένη για να τους οδηγεί προς τη θρυλική τους έδρα πριν από κάθε παιχνίδι. Στο αντίπαλο ποδοσφαιρικό δέος της Αργεντινής, τη Βραζιλία, το spotify διαθέτει ξεχωριστό περιεχόμενο για την Σάντος, με την οποία ήρθε σε συμφωνία από το 2019. Playlists με αρκετούς διασήμους καλλιτέχνες που στηρίζουν το κλαμπ, καθώς και ένα podcast της ομάδας κάθε Παρασκευή που προσφέρει νέα από τις εξελίξεις της όλης της εβδομάδας και πληροφορίες… εκ των έσω.
Μένει πλέον να δουν αυτά τα δύο τεράστια brand names, πόσο κερδοφόρα και αποδοτική θα είναι μέσα στην επόμενη τετραετία η συνεργασία τους και πώς οι Καταλανοί θα εκτοξεύσουν το spotify αλλά και το αντίστροφο. Το μόνο δεδομένο είναι πως πρόκειται για… κάτι περισσότερο από μία συμφωνία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- ΑΕΚ: Αρχηγού απόντος
- Ολυμπιακός: Το αποθεωτικό story του Ρόντινεϊ με Μουζακίτη - «Πολλή ποιότητα ρε φίλε»
- Κουλούρης: Η αναγέννηση ενός σεσημασμένου σκόρερ - «Καυτός» στην Πολωνία
- Super League: Η βαθμολογία μετά τη νίκη του Ατρόμητου επί του Λεβαδειακού
- ΑΕΚ: Σκληρή γλώσσα της Original - «Ματίας, σταμάτα να είσαι μάνατζερ και γίνε σκύλος προπονητής…»