Ολυμπιακός - Άρης: Το πέναλτι που κέρδισε ο Σισέ και προκάλεσε τις διαμαρτυρίες των Αρειανών
Το δεύτερο πέναλτι στην αναμέτρηση κατάφερε να κερδίσει ο Ολυμπιακός, αυτή τη φορά, σε μαρκάρισμα του Φαμπιάνο, πάνω στον Σισέ, με τους «κιτρινόμαυρους» να διαμαρτύρονται έντονα για την απόφαση του διαιτητή.
Οι «ερυθρόλευκοι» έστησαν τη μπάλα στην άσπρη βούλα για δεύτερη φορά, την εκτέλεση ανέλαβε και πάλι ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί, με τον Μαροκινό αυτή τη φορά να εκτελεί εύστοχα, δίνοντας ξανά προβάδισμα στην ομάδα του.
Δείτε τη φάση του πέναλτι!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
