Νέα Τούμπα: Τα δυο σημαντικά ερωτήματα που δεν μπορούν ακόμα να απαντηθούν

Ο ΠΑΟΚ παρουσίασε τις συμφωνίες με τις εταιρίες Salfo και Populous για τον σχεδιασμό και την κατασκευή της Νέας Τούμπας

Σε μια μέρα που χαρακτηρίστηκε ως ιστορική, ο ΠΑΟΚ παρουσίασε τις συμφωνίες με τις εταιρίες Salfo και Populous, οι οποίες και θα αναλάβουν τη μελέτη, τη σχεδίαση και την κατασκευή της Νέας Τούμπας, ως επικεφαλής ενός σχήματος δέκα εταιριών που θα εργαστούν έχοντας το συγκεκριμένο στόχο.

Ο ΠΑΟΚ έκανε το πρώτο βήμα με τελικό προορισμό την κατασκευή της Νέας Τούμπας, παρουσιάζοντας τις εταιρίες που ανέλαβαν τη μελέτη, τη σχεδίαση και την κατασκευή του νέου γηπέδου, με χρονικό ορίζοντα το 2026, έτος συμπλήρωσης 100 χρόνων από την ίδρυση του «Δικεφάλου του Βορρά». Στη συνέντευξη Τύπου έδωσαν το παρών οι κ.κ. Μάκης Γκαγκάτσης, Κυριάκος Κυριάκος από την διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ο Project Director Δημήτρης Μουτσάκης, o project manager Γιάννης Δημογιάννης, καθώς και εκπρόσωποι των ετριαιρών Salfo και Populous.

Οι δυο απαντήσεις που δεν μπορούσαν να δοθούν

Δυο από τις ερωτήσεις που τέθηκαν ήταν και αυτές που είναι από τις πρώτες που τίθενται όταν μιλάμε για την κατασκευή ενός γηπέδου. Η πρώτη αφορά τη χωρητικότητα της Νέας Τούμπας και η δεύτερη το κόστος κατασκευής της. Στην ερώτηση για τη χωρητικότητα, ο Γιάννης Δημογιάννης απάντησε: «Δε μπορούμε να το πούμε σήμερα. Θα καταρτιστεί από το business plan. Λίγο-πολύ ξέρουμε τα όρια. Παλιδρομούμε στις 35.000, το προεδρικό διάταγμα μας δίνει δυνατότητα για περισσότερες θέσεις. Δε θέλω να μείνουμε σε αυτό το νούμερο όμως, θα προσπαθήσουμε για τη μεγαλύτερη και τη βέλτιστη χωρητικότητα». Στην ερώτηση για το κόστος, ο Δημήτρης Μουτσάκης σημείωσε: «Έχω κάνει πολλά έργα στη ζωή μου και έχω κάνει και έργα, μεγαλύτερα από αυτό. Αυτό όμως, έχει ιδιαίτερες δυσκολίες και ίσως είναι ένα από τα πιο απαιτητικά. Αν δε δω τα σχέδια, όπως τα έχω συζητήσει με τους μελετητές, δε θέλω να μιλήσω για το κόστος. Θα τα δω, θα τα κοστολογήσω, θα εκτιμήσω ακριβώς πόσο κάνει και τότε θα μπορούμε να μπούμε σε λεπτομέρειες. Ναι, η διεθνής αλλά και η ελληνική πραγματικότητα αυτήν τη στιγμή, μας δίνουν ξεκάθαρη εικόνα για 30-40% ακριβότερο κόστος έργου, σε σχέση με τουλάχιστον ένα χρόνο πριν. Θα δούμε αυτό που κινείται και που βρίσκεται, όταν θα έχουμε τις μελέτες και πως θα τις κοστολογήσουμε».

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News