ΑΝΝΑ ΚΟΡΑΚΑΚΗ: Χρυσό μαζί με τον αδερφό της στο γκραν πρι της Σλοβενίας
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησαν η Άννα και ο Διονύσης Κορακάκης στο Γκραν Πρι της Σλοβενίας
Η Άννα και ο Διονύσης Κορακάκης πραγματοποίησαν μία εξαιρετική εμφάνιση στο Γκραν Πρι της Σλοβενίας, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο!
Τα δύο αδέρφια, αγωνίστηκαν στο μικτό του 10αριου πιστολιού και μετά από μία εύκολη επικράτηση στα προκριματικά και στον ημιτελικό, κατάφεραν να πάρουν το «εισιτήριο» για τον μεγάλο τελικό.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: ΑΝΝΑ ΚΟΡΑΚΑΚΗ: Αρχή με 4η θέση σε γκραν πρι
Εκεί, αντιμετώπισαν την χρυσή ολυμπιονίκη Βιταλίνα Μπατσαράσκινα και τον Αρτεμ Τσερνούσοφ από την Ρωσία. Παρά το γεγονός ότι ήταν δύο πολύ δύσκολοι αντίπαλοι, η Άννα και ο Διονύσης επικράτησαν 10-6 και ανέβηκαν στο πιο ψηλό βάθρο!
Παράλληλα, στο ατομίκο, η Κορακάκη κατέλαβε την τέταρτη θέση, ενώ ο μικρός της αδερφός ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στην 15η θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
