ΠΟΛΟ: Επιστρέφουν φορώντας τα σκουφάκια τους οι Κολόμβος και Μουρίκης
Η Εθνική ομάδα πόλο επιστρέφει αύριο (11/8) στις 12:20 στην Ελλάδα, αλλά οι Κωνσταντίνος Μουρίκης και Χριστόδουλος Κολόμβος δε θέλουν να αποχωριστούν τα σκουφάκια τους, με τα οποία κατέκτησαν το ασημένιο μετάλλιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.
Ο Ντίνος Γννηδουνιάς δε δίστασε να προδώσει το… outfit των δύο φουνταριστών της ομάδας πόλο. Κωνσταντίνος Μουρίκης και Χριστόδουλος Κολόμβος κατέκτησαν το ασημένιο μετάλλιο με την Εθνική ομάδα στο Τόκιο και κατά τη διάρκεια της επιστροφής δεν αποχωρίζονται τα… σκουφάκια τους. Μάλιστα διακρίνονται πάνω σε αυτά οι υπογραφές όλων των διεθνών, ως σουβενίρ για την τεράστια επιτυχία τους. Η ομάδα του πόλο θα επιστρέψει την Τετάρτη στις 12:20 στην Ελλάδα, αποχαιρετώντας μία και καλή την πρωτεύουσα της Ιαπωνίας μετά τις ονειρικές δύο εβδομάδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Basket League: Από τις ακαδημίες ως την ΕΡΤ, όλοι ένα βήμα μπροστά
- Ολυμπιακός: Η αντίδραση του Γιώργου Μπαρτζώκα όταν τον έβριζε ο κόσμος του Παναθηναϊκού
- ΕΕΑ: Καλεί για εξηγήσεις τον Λιόλιο και τον Προμηθέα για ανάκληση πιστοποιητικού
- Ολυμπιακός: Τι ισχύει για Γιάρεμτσουκ και Ποντένσε
- Υπεράνω Όλων: Ο κόσμος του Ολυμπιακού δείχνει εμπιστοσύνη και είναι δίπλα στην ομάδα
