Mαρία Σάκκαρη: Πέθανε ο παππούς της Δημήτρης Κανελλόπουλος
Έφυγε από την ζωή ο Δημήτρης Κανελλόπουλος, παππούς της Μαρίας Σάκκαρη.
Την είδηση του θανάτου του, έκανε γνωστή η κόρη του Αγγελική.
«Αγαπημένε μου μπαμπάκα. Ήσουν ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου και τεράστιος προπονητής του τέννις. Θα είσαι πάντα μέσα μου και μαζί μου. Μαζί μας.
Καλό ταξίδι!!!», ανέφερε στο συγκινητικό της μήνυμα η Αγγελική Κανελλοπούλου.
Ο Δημήτρης Κανελλόπουλος υπήρξε αθλητής του τένις κι έπειτα προπονητής. Αυτός έπλασε την Αγγελική πρωταθλήτρια η οποία έφτασε μέχρι το Νο 47 κόσμου.
Ως αθλητής του Ο. Α Αθηνών ήταν πρώτος στο διπλό αντρών το 1961 και δεύτερος το 1957, το 1960, το1963 και το 1964. Πρώτος στο διπλό μεικτό το 1966 και δεύτερος το 1964 και 1965.
Είχε συμμετάσχει σε πολλά ενχώρια και ξένα τουρνουά, ενώ είχε συμμετάσχει με την Εθνική ομάδα στο κύπελλο Ντέιβις του 1964.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
