Ολυμπιακός - Βόλεϊ: Αποθέωση στου Ρέντη για τους θριαμβευτές
Εντυπωσιακή υποδοχή στους θριαμβευτές αθλητές της ομάδας Βόλεϊ του Ολυμπιακού επιφύλαξαν εκατοντάδες φίλοι της ομάδας στο «Μελίνα Μερκούρη».
Την υποδοχή που τους… άξιζε είχαν έξω από το κλειστό Μελίνα Μερκούρη τα μέλη της αποστολής του Ολυμπιακού μετά την επική πρόκρισή τους σε βάρος του Παναθηναϊκού στον τελικό του Challenge Cup.

Εκατοντάδες φίλοι της ομάδας συγκεντρώθηκαν στου Ρέντη υποδέχθηκαν με συνθήματα, καπνογόνα και ανοικτές αγκαλιές τους θριαμβευτές της θρυλικής πρόκρισης, με θέα την κούπα της διοργάνωσης, απέναντι στη Μακάμπι Τελ Αβίβ.

Ο πρώτος τελικός θα διεξαχθεί στο Ισραήλ στις 8 Μαρτίου και η ρεβάνς μια εβδομάδα αργότερα στην έδρα των «ερυθρολεύκων».

Το post του Ιντάλγκο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε τα highlights της συγκλονιστικής αναμέτρησης:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
