Ολυμπιακός – Φλοίσβος 3-1: Στο Final-4 του κυπέλλου οι «ερυθρόλευκοι»
Με κορυφαίο σκόρερ τον Πέριν, ο Ολυμπιακός προκρίθηκε στο Final-4 του κυπέλλου ανδρών στο βόλεϊ, επικρατώντας με 3-1 του Φλοίσβου.
Την πρόκριση στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδας στην Άρτα πανηγύρισε η ομάδα βόλεϊ Ανδρών του Ολυμπιακού ΟΝΕΧ.
Οι «ερυθρόλευκοι» νταμπλούχοι Ελλάδας επικράτησαν με 3-1 σετ (25-21, 25-18, 24-26, 25-23) του Φλοίσβου στο κλειστό του Ρέντη «Μ. Μερκούρη», στον νοκ άουτ προημιτελικό του θεσμού και «σφράγισαν» το εισιτήριο για την πόλη της Ηπείρου και την τελική φάση (28-30/3).
Κόντρα στην ομάδα του Παλαιού Φαλήρου, ο Ολυμπιακός έφτασε σχετικά εύκολα στην κατάκτηση των δύο πρώτων σετ, απώλεσε το τρίτο, αλλά αναδείχθηκε νικητής στο ματς των «8» του Κυπέλλου στο Ρέντη, με 15 μπλοκ, εννιά άσσους και κορυφαίο σκόρερ τον Πέριν, με 24 πόντους και 57% στην επίθεση (20/35 επιθέσεις).
Τα σετ (3-1 σε 1.51): 25-21, 25-18, 24-26, 25-23
H διακύμανση:
1ο σετ: 8-7, 16-15, 21-18, 25-21
2ο σετ: 8-4, 16-8, 21-15, 25-18
3ο σετ: 6-8, 16-15, 21-20, 24-26
4ο σετ: 8-6, 16-13, 21-17, 25-23
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
