ΑΕΚ-Πανσερραϊκός: Ο Πολυχρόνης έκανε δώρο πέναλτι για το... «καλή σεζόν» στην Ενωση (VIDEO)
Το πρώτο γκολ της ΑΕΚ στη σεζόν ήταν… ευγενική χορηγία του διαιτητή Πολυχρόνη.
Ο Ζίνι σούταρε, η μπάλα έφυγε ψηλά, ανατράπηκε μετά και ο Πολυχρόνης είδε… πέναλτι. Ο διαιτητής του ΑΕΚ-Πανσερραϊκός έκανε ένα ξεκάθαρο δώρο στους «κιτρινόμαυρους» για να ευχηθεί «καλή σεζόν», από το οποίο ο Μάνταλος έβαλε το πρώτο φετινό γκολ της ομάδας του στο πρωτάθλημα.
Ο Πολυχρόνης θεώρησε πως η φυσιολογική επαφή του αμυντικού των Σερραίων με τον Ζίνι, εμφανώς μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειάς του, αποτελούσε παράβαση, και έτσι έδωσε ένα εντελώς λάθος πέναλτι στο σύνολο του Νίκολιτς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
