Σέλτικ – Σαχτάρ: Το πρώτο γκολ του Γιώργου Γιακουμάκη στο Champions League!
Στην 8η συμμετοχή του στο Champions League ο Γιώργος Γιακουμάκης άνοιξε λογαριασμό. Στο 34ο λεπτό, μετά από σουτ του Αμπάντα, έγινε κάτοχος της μπάλας και με προβολή έστειλε την μπάλα στα δίχτυα της Σαχτάρ για το 1-0.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
