Κρήτη: Κοριτσάκι 2 ετών ήπιε χλωρίνη – Αρνούνται οι γονείς να του δοθεί θεραπεία
Στο Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται ένα κοριτσάκι δύο ετών που ήπιε χλωρίνη. Όταν οι γιατροί επιχείρησαν να της χορηγήσουν ενδοφλέβια θεραπεία, οι γονείς του παιδιού αντέδρασαν έντονα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η πρώτη αντίδραση μετά τη μετακίνηση - βόμβα στους Μαϊάμι Χιτ
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
