ΑΕΚ Αλμέιδα: «Χάρηκα για τον Πόνσε, αλλά και τον Φαν Βέερτ»
Ο Ματίας Αλμέιδα στις δηλώσεις του στην κάμερα της Cosmote Tv για την αναμέτρηση με τον ΟΦΗ, στάθηκε στα γκολ του Πόνσε και του Φαν Βέερτ τονίζοντας το πόσο χάρηκε, ειδικά για τον δεύτερο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
