Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός: Στα «πράσινα» το πρώτο σετ 25-15

Ο Παναθηναϊκός ήταν φανερά ανώτερος στο πρώτο σετ του τρίτου τελικού της σειράς και έκανε το 1-0 στα σετ.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News

Σχετικά Video