Αστον Βίλα-Ολυμπιακός: Η selfie Ποντένσε-Σεφερλή μετά την λήξη
Ο Ντάνιελ Ποντένσε πλησίασε το κόσμο του Ολυμπιακού για φωτογραφίες μετά την λήξη του έπους στο Μπέρμιγχαμ με ένα από του φίλους των «ερυθρολεύκων» να είναι ο Μάρκος Σεφερλής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ζέλικο Ομπράντοβιτς: Ο Γιώργος Μπαρτζώκας απέναντι στο… final boss
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
- Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η πρώτη αντίδραση μετά τη μετακίνηση - βόμβα στους Μαϊάμι Χιτ
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Στο τελικό στάδιο οι επαφές με την Άτλας για την πώληση του Χόρχε Σάντσες
- Αθλητικές μεταδόσεις: Που θα δείτε τα έξι ματς του Μουντιάλ 2026
