Λεσόρ: «Δεν θέλαμε να περάσουμε άλλες οκτώ ώρες στο γυμναστήριο!»

Εurokinissi
Ο MVP του Παναθηναϊκού στη νίκη επί της Μπάγερν, Ματίας Λεσόρ μίλησε μετά το παιχνίδι για το πρώτο ροζ φύλλο αγώνα, αλλά και για το έξτρα κίνητρο!
Ο Παναθηναϊκός πέτυχε την πρώτη του νίκη στην Ευρωλίγκα επικρατώντας 78-71 της Μπάγερν στο ΟΑΚΑ στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής και ο πολυτιμότερος του αγώνα Ματίας Λεσόρ σχολίασε χαμογελώντας:
«Ήταν σημαντικό να πάρουμε τη νίκη σήμερα. Δεν θέλαμε να ξαναπεράσουμε… τόσες ώρες στο γυμναστήριο. Πάμε βήμα-βήμα και θέλουμε χρόνο να γνωριστούμε μεταξύ μας. Ακόμη δεν έχουμε την απαιτούμενη χημεία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
