Πογέτ: Πώς σχολίασε το πέναλτι της Ολλανδίας που έκρινε το ματς
Ο ομοσπονδιακός προπονητής δεν έκρυψε την ενόχλησή του για τη διαιτησία του αγώνα με την Ολλανδία.
Ο Γκουστάβο Πογέτ, ο οποίος αποβλήθηκε στις καθυστερήσεις, σχολίασε τις αποφάσεις του ρέφερι και τα πέναλτι που έδωσε, ειδικά αυτό που χάρισε τη νίκη στους Ολλανδούς.
Συγκεκριμένα, είπε:
«Στο πρώτο πέναλτι όταν δίνει και ελέγχεται και από το VAR, τότε είναι. Το δεύτερο, όταν σου λέει το VAR να πας να το δεις, τότε 99% δεν είναι πέναλτι. Το τρίτο, πήγε και το είδε και δεν το έδωσε. Εγώ του είπα ότι έκανε φοβερό παιχνίδι και σίγουρα θα πάει στο Euro».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
